מה עושים עם כל ה'כאב ראש' מסביב?​

 

ספרת פעם כמה פעולות יש בהשקעת נדל"ן אחת?

או במילים אחרות,

כמה כאב ראש יש בהשקעת נדל"ן אחת?

האמת המון.

תראה כמה פעולות צריך לעשות (ואתה כמובן מוזמן להוסיף מנסיונך):

לאתר נכס מתאים באיזור מתאים, להביא חברה שתבדוק את מצבו,

לקבל החלטה מה צריך לשפץ ולקבל הצעות מחיר לכך,

להתמקח עם המוכר, להעביר את הכספים, לרשום את הנכס על שמנו,

לבצע את השיפוץ, לקבל רישיונות השכרה מהעירייה,

לאתר שוכר מתאים, לחתום איתו על חוזה, לגבות ממנו כסף כל חודש,

לתקן ליקויים שצצים בנכס מעת לעת,

לטפל בבעיות גבייה, להחליט שהגיע הזמן למכור, למצוא קונה,

לוודא שאתה מוכר במחיר הנכון, לשלם הוצאות תיווך, לרוץ לרו"ח לשלם מיסים בארה"ב ומיסים בישראל ועוד ועוד...  

 

ואוו. הרבה כאב ראש.

 

אז האמת שלא.

 

חברת צוראל נדל"ן חרטה על דגלה לאפשר ללקוחותיה להשקיע בשוק הנדל"ן החם ביותר בעולם בראש שקט, בלי לצאת מהבית, בלי בירוקרטיה וכשהם ממשיכים לישון טוב בלילה...

מה הם כן צריכים לעשות?לבחור את הנכס שמתאים לצרכים שלהם ולתת לכסף לעבוד.

הסיפור הוא פשוט.

במהלך 5 שנות עבודתנו בשוק הנדל"ן באריזונה ומישיגן יצרנו תשתית חזקה ויציבה של אנשי מקצוע מעולים (ועוד יותר מזה בני אדם מקסימים) שעושים יחד איתנו, וכשצריך- עבורנו, את כל העבודה מא' עד ת'.

 הם מאפשרים לנו לנהל עבור לקוחותינו את כל הצדדים של ההשקעה בלי שהלקוחות נדרשים לעשות כלום. פשוט כלום. (עוד נעשה לכם היכרות מעמיקה איתם, בינתיים מוזמנים להציץ עליהם ).

בעצם, כל "המסביב" של ההשקעה, כל מה שבא אחרי הרכישה יכול להיות עלינו. אנחנו נרוץ, אנחנו נדאג, אנחנו נבצע. הלקוח ישלם רק עבור שירותיו של איש המקצוע. בלי עמלות טיפול, בלי עמלות תיווך, בלי עמלות ייעוץ ובלי כל עמלה אחרת.

(אגב, כל זה כמובן לגמרי לבחירתו של הלקוח. אחרי הכל, הנכס שייך לו והוא יכול לבחור איך הוא רוצה לנהל אותו).

אנחנו מאפשרים ללקוחתנו להשתמש בכל המשאבים והקשרים שיצרנו בארה"ב: סוכני נדל"ן (הברוקרים), חברות ניהול, חברות Title, רו"ח, עו"ד, חברות ביטוח וכל מה שיידרש בלי שום תשלום נוסף.

 

הנה כמה דוג' איך זה מתבטא תכל'ס:

 

1. לקוח קנה נכס. עברו שנתיים, הנכס עלה ב 15% (לדוג') והוא רוצה למכור. טלפון\ אי- מייל\ sms אלינו. אנחנו נמכור את הנכס. הלקוח ישלם את העמלה המקובלת לסוכנים (בישראל\בארה"ב) בלבד. בלי שקל תשלום נוסף.

 

2. לקוח החליט לרכוש נכס. במקום לרוץ לפקיד שומה במס הכנסה כדי לדווח על העברה לחו"ל אנחנו נבצע את ההעברה בשבילו, דרך חשבונות הבנק שלנו, זאת כמובן לאחר חתימה על חוזה שיסדיר את ביצוע ההעברה ובלי שום עמלות טיפול. 

3. לקוח קנה נכס ומכר אותו ברווח נאה. עכשיו הגיע הזמן להתחלק עם מס הכנסה. בלי כאב ראש ובלי לצאת מהבית, כל המסמכים יעברו אלינו, אנחנו באמצעות רו"ח האמריקאי שלנו נדאג שאתם תשלמו כמה שפחות. גם כאן, תשלמו רק על שירותיו של רו"ח, בלי שום עמלה נוספת. 

אפשר לתת עוד המון דוגמאות, אבל את העיקרון אתם מבינים:

 

הלקוח משקיע- כל המסביב עלינו.

 

ובמילים אחרות:  כולם משקיעים בנדל"ן. מעטים ישנים בשקט.

 

בהצלחה!

 

יוסי

 

השקעות נדל